بهترین کودک

آموزش اصولی تربیت فرزندان

بهترین کودک

آموزش اصولی تربیت فرزندان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آبریش ببنی که یکی از نشانه های سرماخوردگی است، برای کودکان غیر قابل تحمل است. پس لازم است تا با روشهای درمان و بهبود این عارضه آشنا شویم تا در صورت نیاز بتوانیم این روش ها را بکار ببریم. در ادامه این مطلب شما را با روش جدید و خانگی برای درمان آبریزش بینی کودکان آشنا می کنیم.

آبریزش-بینی1

ممکن است بعد از رفتن به بیرون بهمراه کودک خود در هوای سرد شاهد آبریزش بینی در کودک خود باشید در صورتی که این حالت در خود شما وجود ندارد و این بخاطر مقاومت کم آنها به سرماست. اما تنها دلیل آبریزش بینی در کودکان سرماخوردگی نیست و دلایل مختلفی وجود دارند که منجر به این حالت می شوند مانند آلرژن ها، حساسیت های فصلی، مصرف خوراکی های تند و ... . برای تشخیص آبریزش ناشی از سرماخوردگی با سایر عوامل باید بدانید که سرماخوردگی معمولاً با خستگی، احساس سرما، عطسه و سردرد آغاز می‌شود و با علائمی چون سرفه، گلودرد، آبریزش بینی و تب ادامه می‌یابد. پس درصورتی که کودک شما آبریزش بینی دارد ولی هیچ کدام از این نشانه ها را ندارد، به دنبال علت آبریزش بینی باشید.

علامتاگر آبریزش بینی ناشی از سرماخوردگی یا آنفلوانزا باشد:

1- استفاده از دستگاه بخور در اتاق کودک

بخور می‌تواند برای درمان آبریزش بینی مفید باشد. برای کودکان بزرگتر، از بخور استفاده کنید. با کودک کنار یک ظرف آب داغ بنشینید و سرتان را روی ظرف نگه دارید. به مدت پنج تا ده دقیقه هوای گرم را استنشاق کنید سپس بینی کودک را خالی کنید. این کار را روزی چند بار انجام دهید.

2- حمام آب داغ و تنفس در بخار حمام

بخاری که در حمام آب گرم ایجاد می‌شود باعث می‌شود که مخاط داخل بینی کودک روان‌تر شده و آبریزش بینی او افزایش یافته و او راحت‌تر بتواند فین کند یا استفاده از اسپیراتور نیز ساده‌تر می‌شود.

...

ادامه مطلب را در لینک اصلی زیر بخوانید:

روش جدید و خانگی برای درمان آبریزش بینی کودکان چیست؟

  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • بیتا سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی