بهترین کودک

آموزش اصولی تربیت فرزندان

بهترین کودک

آموزش اصولی تربیت فرزندان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آنچه که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم، بیان 3 تا از بهترین وجدیدترین راههای درمان گلو درد کودکان می باشد. پس اگر کودک شما هم به هر دلیلی به این بیماری مبتلا گشته و در صدد درمان وی هستید پیشنهاد می کنیم! این متن را تا انتها مطالعه نمایید و درمانهای گفته شده را بکار ببرید.

گلودرد-کودک

لطافت و حساسیت زیاد بدن کودکان به علت ضعیف بودن سیستم ایمنی آنها باعث پایین بودن مقاومت آنها به بیماری ها می گردد. سرما خوردگی و گلودرد که از شایع ترین بیماری های کودکان می باشد یک مسئله جدی برای والدین است. و برای درمان آن هم باید به موقع اقدام نمود زیرا در صورت کم اهمیتی یا بی اهمیتی به این بیماری مشکلات تنفسی و تورم حنجره، نای و نایژه از عواقب آن خواهد بود.

علائم سرما خوردگی در نوزادان طی 10 تا 14 روز از بین می‌رود. در هر صورت برای نوزادان زیر سه ماه سرما خوردگی می‌تواند به یک مشکل بسیار خطرناک تبدیل شود. هرگز یک شبانه روز منتظر نمانید تا ببینید که حال کودکتان بهتر می‌شود یا نه. اگر کودک‌تان به طور غیر عادی پوشک خود را خیس نکرد و در این امر وقفه‌ای غیر طبیعی صورت داد و یا دمای بدنش به 38 درجه سانتیگراد رسیده باشد و یا با تنفس سخت روبه رو شود که همراه با سرفه است، باید در اولین فرصت فرزندتان را به نزدیکترین درمانگاه و یا بیمارستان منتقل کنید تا با توجه به تجهیزاتی که این گونه مراکز دارند، تب نوزاد را پایین بیاورند. بالا رفتن دمای بدن نوزادان می‌تواند باعث بروز انواع مشکلات برای آن‌ها شود.

گلودرد کودک را چگونه تشخیص دهیم؟

  • گرفتگی صدا
  • دشواری در تنفس یا بلع
  • گردن سفت و یا مشکل در باز کردن دهان
  • دمای 101 درجه فارنهایت یا بالاتر ( 38?3 درجه سانتی گراد)

علل گلودرد

1- عفونت ویروسی: گلودرد در کودکان علل زیادی دارد، اما شایع ترین علت گلودرد یک ویروس است. این ویروس اغلب ویروس سرماخوردگی یا آنفولانزا است. ویروس‌ها نیز مانند مونونوکلئوزها می‌توانند باعث ایجاد عفونت‌های شدید گلو شوند. همچنین سرخک، آبله مرغان و خروسک نیز می‌توانند باعث ایجاد گلو درد شوند.
2- عفونتهای باکتریایی: عفونت‌های باکتریایی شیوع کمتری دارند. این عفونت‌ها شامل عفونت‌های استرپتوکوکی و عفونت گوش هستند. آفت دهانی نیز می‌تواند باعث گلودرد شود. یکی دیگر از عفونت‌های باکتریایی که می‌تواند گلودرد ایجاد کند، سیاه سرفه است.

برای مطالعه بیشتر، لینک زیر را باز کنید:

3 تا از بهترین وجدیدترین راههای درمان گلو درد کودکان

  • ۹۸/۰۱/۱۴
  • بیتا سعادت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی